Mittwoch, 21. Juni 2017

MMM 25 - Wprawdzie / Zwar

z pięcioletnim poślizgiem,  lecz w końcu się zmobilizowałam  i nareszcie  mam łabędzią sukienkę z burdy 2012 / 9 # 108. Wykrój podobał mi się od zawsze i naprawdę nie wiem dlaczego trwało to tak długo, aż się do niej zabrałam.

mit fünf Jahren Verzögerung, aber auch ich habe mich endlich dazu aufgerafft. Jetzt habe ich ebenfals ein Schwannenkleid aus burda 2012 / 9 #108 genäht. Der Schnitt hat mir immer gut gefallen und ich weiß nicht warum es so lange gedauert hat ihn zu nähen.






Sukienkę uszyłam  z bawełnianej satyny ze Stoff und Still, pamiętając o wskazówce  Juli z blogu  Sewing Galaxy, aby przedłużyc zaszewkę o dwa centymetry. Faktycznie bylo to potrzebne.

Ich habe das Kleid aus Baumwollsatin von Stoff und Still genäht. Irgendwie hatte ich Sewing Galaxy Hinweis im Hinterkopf gehabt, dass man die Brustabnäher um 2 cm verlängert sollte. Es war sehr hilfsreich und liebe Julia: vielen, vielen Dank :).


Wybrałam opcję z krótkim rękawem, a z tyłu zrobiłam dekolt w szpic, dzięki czemu nie musiałam wszywac zamka. Sukienka jest wystarczajaco luźna by wkładać ją przez głowę.

Ich habe mich für die kurzen Ärmel entschieden, aber hinten habe ich einen tieferen Auschnitt gemacht. Dank dem konnte ich auf den Reisßverschluss verzichten. Das Kleid ist locker genug um es trotzdem anzuziehen.


W ciagu tych pięciu lat tyle o tym wykroju napisano, że niewiele mogłabym dodać. Moim zdaniem jest to model nadal bardzo aktualny, nietrudny do uszycia i jakby stworzony do wzorzystych materiałow, których szkoda ciąć.

Im Laufe der fünf Jahren wurde so viel über den Schnitt geschrieben, da kann ich kaum was dazusagen. Ich finde ihn immer noch aktuell und schön.

Und hier noch ein Link zum  MMM  und AfterWorkSewing
Pozdrawienia / Liebe Grüße
Ewa

17 Kommentare:

  1. Schönes Kleid aus wundervollem Stoff. Sehr sehr chic!
    LG,
    Astrid

    AntwortenLöschen
  2. Was lange währt, wird endlich gut...
    Die Änderung am Rückenausschnitt ist ein sehr hübsches Detail!

    AntwortenLöschen
  3. Sieht locker-luftig aus und sehrsehr hübsch.
    Ich stelle immer wieder fest, dass es sich lohnt, in den älteren Burdaausgaben zu blättern.
    LG von Susanne

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Genau, man findet immer was schönes.
      Dake Susanne :)
      LG
      Ewa

      Löschen
  4. Was für ein tolles Kleid! Der Stoff ist großartig und der Schnitt passt perfekt zu Dir. Ganz große Klasse! LG Kuestensocke

    AntwortenLöschen
  5. Piękna sukienka, uwielbiam rozwiązania, gdy nie trzeba wszywać zamka, satyna bawełniana to bardzo fajny materiał i dość efektowny do tego jeszcze ciekawy wzór i sukces masz murowany. Wyglądasz ślicznie w tej sukience:)
    Pozdrawiam ciepło :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bawełniana satyna w przeciwieństwie do jedwabnej szyje się do tego dobrze. Dziękuje Anetto i pozdrawiam:).
      LG
      Ewa

      Löschen
  6. Wykrój jest świetny, moja mama to go trzaska non stop. A ja wiem dlaczego łabędzia sukienka!!! Bo modelka była na łabędziu w Burdzie??? Zgadłam???:):)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No właśnie, zgadłaś :).
      Tutejsze kółko krawieckie ma kilka wykrojów majacych swoje imiona, powiesz je i wszystkie wiedza o co chodzi. SLodkie nie?
      Z mama muszE przybić piątkę. Ja na razie mam dwie :).
      Ewa

      Löschen
  7. Łabędzie sukienka brzmi uroczo i równie uroczo wygląda. W prostocie formy kryje się tyle uroku, że szkoda ją czymkolwiek zastępować.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No i ta zaszewka jest fenomenalna :).
      Pozdrowienia
      Ewa

      Löschen
  8. Ach, piękny dekolt :) uwielbiam takie nespodzianki na plecach :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Teraz czesto plecy zaskakuja. Dzieki takiemu dekoltowi nie trzeba bylo wszywac zamka, a to zawsze cieszy :).
      Pozdrawiam,
      Ewa.

      Löschen

Najwyższy czas / Es ist höchste Zeit

by pokazać tegoroczne letnie sukienki. Trzeba przyznać, że  lato było dla nich bardzo łaskawe, ale niestety - niedługo znikną nieodwołalnie...