Mittwoch, 2. September 2015

Ciekawe

czy mi się uda?





Na dobry początek zdecydowałam się pokazać coś ulubionego i b. chętnie noszonego.
Narzutka , uszyta jakiś czas temu z jerseyu chyba punto?, na podstawie wykroju Burda 7 / 2013 #108.


Kocham ja milością nieodwzajemnioną, bo już zaczęła sie deczko pilować i dlatego przypuszczam, że to punto.Ma jednak jedną wielką zaletę: jest prosta w szyciu . Wystarczy trzymać się kolejności podanej w burdowej instrukcji i po niedługim czasie jest gotowa. Nie trzeba nawet przymierzać :).
Zdecydowałam się na rozmiar 38 z 6mm zapasem i popelniłam 2 identyczne sztuki:dla mnie i dla dziecka i pasowało.

No dobra, na pierwszy raz wystarczy.

Ewa

2 Kommentare:

  1. Liebe Mama,

    Beide sind dir gelungen! Meinen trage ich auch sehr gerne, hatte ihn erst heute wieder an :D

    AntwortenLöschen

Najwyższy czas / Es ist höchste Zeit

by pokazać tegoroczne letnie sukienki. Trzeba przyznać, że  lato było dla nich bardzo łaskawe, ale niestety - niedługo znikną nieodwołalnie...