Mittwoch, 9. September 2015

Czy umiecie

rozpoznać hipstera? Mnie ta umiejętność kosztowała trochę czasu:).




Mieszkam w Monachium , mieście  konserwatywnym i snobistycznym, pełnym eleganckich sklepów, restauracji, ale równiez muzeów i teatrów. Tutaj do opery chodzi sie w długich sukniach, a LV i Prada nie są niczym nadzwyczajnym .
Biedni hipsterzy gubią się więc w tłumie i naprawde trzeba sie postarać by ich zauważyć.

Co innego Berlin. Tam króluje multi-kulti, vintage, schabby chic, kawiarenki w piwniczkach, obdrapane krzesełka i hipsterski styl ubierania. Po wizycie w tym mieście nie mam  już żadnych problemów i bezbłędnie ich rozpoznaję:).
Moja córeczka -  poważna  berlinska galerystka - pokazywała mi ich palcem, co było może trochę niegrzeczne, ale ja jestem wyjątkowo niespostrzegawcza:).

A potem sama się tak ubrała i tu wracamy do podstawowego tematu tego bloga.
Kurteczka uszyta z grubej, jakby troche sfilcowanej dzianiny , nabytej kiedyś, gdzieś - nie pamiętam. Po prostu miałam pomysł i wykrój , wiec przejrzałam zasoby ( wielkie i wciąż się powiekszajace!) i bingo !
Voque 8748
Rozmiar najmniejszy z proponowanych (bo V lubi bardzo oversejzowac, a Ania jest szczuplutka), bez kołnierza,  zamiast  guzików ekler i gotowe.


Gdy ją szyłam nie miałam jeszcze overloka, więc trochę się napracowałam, by w środku też jakoś wyglądała, bo jest bez podszewki.

Ewa

2 Kommentare:

  1. Am meisten Hipster ist der Wäscheständer im Hintergrund :D

    Freut mich, dass ich dir zeigen konnte, wie ein wahrer Hipster aussieht ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Czy jestes hipsterem czy nie prac musisz.

      Buziaczki.

      Löschen

Najwyższy czas / Es ist höchste Zeit

by pokazać tegoroczne letnie sukienki. Trzeba przyznać, że  lato było dla nich bardzo łaskawe, ale niestety - niedługo znikną nieodwołalnie...