Freitag, 12. Mai 2017

MMMay I - Przyłączyłam się w tym roku do / Dieses Jahr nehme ich am

Me Made May na instagramie i staram się codziennie zapostowac zdjęcie z tym co mam na sobie. Nie wszystkie części mojej garderoby sa własnorecznie uszyte ( ale zawsze minimum jedna sztuka  ) i  czasem, jak to w życiu, powtarzają   sie.

Me made May auf Instagram teil und poste jeden Tag ein Foto von meinem Outfit. Nicht alle Kleidungstücke sind von mir genäht ( aber mindestens ein Teil) und manchmal, wie das im Leben ist, wiederholen sie sich.


Plaszcz / Mantel : Knipmode 2012 / 9 # 16
Tunika  / Tunic : wykrój własny / nach eigenem Schnitt
Kardigan  / Cardigan : Style Arc
Shirt : burda 2015 / 8 # 120






Spodnica / Rock : wykrój własny / nach eigenem Schnitt
Tunika / Tunic : wykrój własny  / nach eigenem Schnitt
Slipdress : burda 2016 / 11 / 113
Rollkragen : Knipmode


3 spodnice / 3 Röcke : wykrój własny / nach eigenem Schnitt
Shirt : burda 2015 / 8 # 120
Bluzka / Bluse : mieszanka wykrojów / Schnittmix

Pozdrowienia / Liebe Grüße
Ewa

6 Kommentare:

  1. Fajnie tak zaobserwować w czym jesteś ubrana, to tak trochę jak się spotkać, szyjemy dużo ale nie widzimy ubrań jak są noszone i kiedy. Czekam na zdjęcie na insta., co tam dzisiaj wymyślisz. Ja nie mam co pokazać, jestem trochę przeziębiona i mój strój jest prosty do wyobrażenia :)
    Pozdrawiam Anetta :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. W przyszłym roku koniecznie weź udział w MMMay. Dużo dziewczyn robi po prostu selfika w lustrze, bo często pokazują tylko jedną część garderoby i ja postują. Zabawna akcja i niesamowicie popularna. A ja chętnie bym zobaczyła inne Twoje stylizacje :).
      Zdrowia życzę i pozdrawiam,
      Ewa

      Ewa

      Löschen
  2. Da ich nicht auf Instagram bin, freue ich mich, dass du deine May-Outfits auch auf dem Blog zeigst.
    Besonders gut gefällt mir ja deine letzte Kombi; schlicht und doch besonders.
    LG von Susanne

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ich habe das Instagramkonto noch nicht so lange und es macht Spaß. Man braucht nicht so viel Aufwand und Zeit wie das Bloggen. Aber ich möchte auf meinen Blog nicht verzichten, den mag ich auch:).
      LG
      Ewa

      Löschen
  3. Piękne stylizacje, zawsze Ciebie podziwiam. Chyba muszę się na tym Instagramie zalogować, bo coś widzę że jest bardzo popularny.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nie masz konta na Ig? Koniecznie sobie załóż, Ig jest fajniejszy niż Fb.
      Dziękuje Dalwi za miłe słowa :),
      Ewa

      Löschen

Najwyższy czas / Es ist höchste Zeit

by pokazać tegoroczne letnie sukienki. Trzeba przyznać, że  lato było dla nich bardzo łaskawe, ale niestety - niedługo znikną nieodwołalnie...