Mittwoch, 20. Januar 2016

MMM 4 - Połączenie / Die Zusammensetzung

szarego z żółtym zawsze mi się podobało. Tylko, że niestety nie przepadam za żółtym.
Ale ten materiał już od tak bardzo dawna zalegał mi w szafie, że w końcu postanowiłam coś z nim zrobić.
B6288 też chciałam już dawno wypróbować i tak powstała ta bluzka.
von Gelb und Grau hat mir schon immer gefallen. Nur leider mag ich Gelb nicht so gerne.
Aber dieser Stoff lagerte schon so lange in meinem Schrank, dass ich beschlossen habe endlich was damit zu machen.
Ich wollte auch B6288 ausprobieren und am Ende ist diese Bluse entstanden. 


Długa , lużna bluzka koszulowa , z ciekawym zapięciem, kieszeniami , długimi rękawami wszytymi w wąskie mankiety i zmarszczonym, dłuższym od przodu tylem
Jest wygodna, nie gniecie sie za bardzo i idealnie pasuje do (szarych :)) spodni .

Das ist eine lange, weite Hemdbluse, mit interessantem Knopfverschluss und Brusttaschen. Die Ärmel sind in schmale  Manschetten eingenäht und der Rückenteil ist länger als der Vorderteil.
Sie ist bequem, knittert nicht so stark und passt vollkommen zu der ( grauen :)) Hose.



Wykrój / Schnitt : BUTTERICK 6288

Materiał / Stoff : bawełna z elastanem z Alfatex / Baumwolle mit Elastan von Alfatex

Poprawki / Änderungen :
- ramiona zwężyłam o 3 cm / ich habe die Schulter um 3 cm schmäler gemacht
- bluzka jest o 5 cm dłuższa niz orginał / die Bluse ist um 5cm länger als der Original
- w rękawie wydłużyłam główkę i pogłębiłam podcięcie tejże główki z przodu / ich habe die Kugelhöhe vergrößert und die Rundung vorne vertieft
- rękawy skróciłam o 6,5 cm / die Ärmel wurden um 6,5 cm gekürzt
  
Und hier noch der Link zum heutigen MMM .

Miłego dnia /Einen schönen Tag noch
Ewa

6 Kommentare:

  1. Piękna bluzka koszulowa, odszyta jak zawsze perfekcyjnie ze wszystkimi szczegółami. Podobnie jak Ty Ewo, zawsze podobało mi się połączenie żółtego z szarym i Tobie wyszło to idealnie, Twój żółty nie jest rażący myślę, że można go spokojnie polubić.
    Pozdrawiam Anetta

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Też tak myślę.To taki odcień trochę wpadający w curry, spokojny i nie rzucający sie za bardzo w oczy.
      Fajnie sie ją szyło. Lubię jak coś ma takie sziki- miki do odszywania - te stebnowania, rygielki i takie inne zawsze mi się podobały:)
      Dziękuję za miłe słowa
      Ewa

      Löschen
  2. Sehr hübsche Bluse; man sieht, wie schön weichfallend der Stoff ist und vorn kürzer und hinten länger mag ich selbst sehr gern, : ).
    LG von Susanne

    AntwortenLöschen
  3. Das ist eine hübsche Bluse! Die Knopfleiste, die gut gewählte Stoffqualität und der geteilte, gestufte Saum gefallen mir sehr gut.
    Liebe Grüße, SaSa

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Den Schnitt kann ich nur empfehlen - er verlangt ein bisschen Geduld, aber es lohnt sich.
      Ich freue mich, dass Dir die Bluse gefällt. Danke :)
      LG
      Ewa

      Löschen

Najwyższy czas / Es ist höchste Zeit

by pokazać tegoroczne letnie sukienki. Trzeba przyznać, że  lato było dla nich bardzo łaskawe, ale niestety - niedługo znikną nieodwołalnie...